borta bra, hemma bäst

Hej bloggen! Har såå mycket att berätta men ska försöka hålla mig kort.

Jag har varit i italien (toscana, volterra) med min mamma i 5 nätter! Vi har haft det sjukt skönt vid poolen och våra road-trips till pisa och florens. Shoppat har jag också gjort, ätit gott lika så. :)
Det var superfin utsikt! Volterra ligger på ett "berg". Haha, det vet nog alla som har sett new moon xd

Jag kom hem idag på eftermiddagen, då jag direkt träffade fredrik. haha :)
Hade saknat honom superdupermegaasmycket så det var awsome att träffas igen..

Sen Var jag också ute och sprang efter maten. Gick awsome!  Personbästa :D Jag köttade fett mycket för att jag trodde jag skulle förlora allt nu när jag ätit så mycket i Italien.

Satt och åt fruktsallad med gussniff framför matchen ett tag också. GO SVERIGE!! :D
Asså zlatans mål var fierce! C:

Här kommer det minsann bilder ifrån resan kan jag lova!

haha, vi tappade ofta bort oss.
Det tog te.x en och en halv timme att åka ifrån florens till motorvägen..

turiiiiist! :D

mysig gata i pisa


här hängde jag mycket, heh

mammis






haha, jag var jättesugen på mentos hela veckan. Hittade ingen på flygplatsen eller mataffären! Tillslut hittade jag detta i en turistaffär i volterra :D

hej jag heter malin och leker edward som går ut i soljuset.. :$
nej vadå tönt? 8)








hej david :p







Där fick ni lite bilder ifrån italien och massa bilder på mig, haha!

Nej nu ska jag sova, natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0