så jag skrattar idag

Hejhej!

Idag åkte jag in till stan helt själv. :( I min vinterjacka, hehe.. Har glömt min jeans jacka hos mamma och har ingen annan här.
Men köpte en kofta och ett linne inne på hollister. Sedan blev det för varmt i min jacka så jag åkte hem efter bara några affärer..
När jag kom hem så stack jag ut och sprang. Hurtig tjej_98 eheh.. Men det gick sådär.. Hur kommer det sig att det går fett bra jättalänge och sen tar man en ynka vilodag och då går det sjukt segt dagen efter? jag menar, jag äter ju inte såååååå mycket under vilodagen? Jaja, det är bara att kötta :3

Snart ska jag träffa Fredrik, väntar på att han ska gymma klart..
Nu ska jag gå ut och njuta av den tillfälliga solen! PUSS



mitt ansikte är vitare än restan av mig.. o.O

knasigt det blev här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0