how do i breathe without you?

Tjenis.
Idag har jag tränat, ätit och varit med mammi i barkaby outlet och köpt en resväska. Sticker ju till italien med henne på onsdag! :D

Sen kommer väl Fredrik vilken sekund som helst.. :)


Igår fyllde mamma 47 så vi + gussniff åkte till fotografiska och kollade på lite foton, några var helt hemska... Asså vem vill ha ett foto på ett lik som blir uppäten av maskar?! usch..

Sen blev det hemma-mys i soffan med en film.


Imorgon är det mentorsdag i min klass! Vi ska in till stan och gå på leksaksmuseet? :s ...wie.. nej nu får jag lugna ner mig lite, jag är ju lite påverkad av socker förstår ni.

Nu är det nog bäst jag att jag dricker upp mitt te och borstar tänderna. Weho hålfria tänder ftw..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0