midsommar

Hej! Jag har firat midsommar med mamma och gussniff hos mammas väninna kristin. Det var full rulle hela natten! Haha, det var en och en annan halv kändis där, och det var jätte kul att se dem berusade. :D
Vi åt gott, tävlade, sjöng, pratade och hade det mysigt. Dock orkade inte jag med tempot så vid 12 så gick  jag till stugan vi fick låna och la mig och kollade på en film. :)

Imorse vaknade vi runt 11 och åt frukost i lugn och ro. Sedan bar det av till stockholm igen.
När vi kom hem har jag inte gjort mycket.. typ hinnut packat upp och chillat lite.


Jag känner mig rätt rejält handikappad utan busskort. Har ingen jag kan vara med.. :(
Får väl träna.. ;s Haha, vissa tröst äter, andra tröst tränar.

Bilder ifrån igår:


kristin håller tal

dans runt midsommar stången..

mamma och ... nejmen kolla, haha Per Morberg
(älskar hans insatts i så som i himlen, haha var nästan lite sugen att fråga om autograf.. fast det vore nog lite konstigt eftersom jag har firat midsomnmar några gånger innan med honom.)

glada gussniff och fulla bengt frithiofsson som sjunger snapsvisa... :s

Anders ekborg sjöng jättefint till kristin om vilken underbar värd hon är.. eh..



hasta la vista


Kommentarer
Postat av: hanna <3

OMG jäkla kändisfest du var på!!!!!!!!!!!!!!!!

haha <3

2012-06-23 @ 22:24:19
URL: http://lillhjorten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0