morsning korsning

Godmorgon bloggläsare!

Cirkus en halvtimme jag vaknade, och jag sitter redan vid datorn.. :s
Men jag har ätit lite macka och juice. Och ett helt jävla kex paket..! Framöver kommer jag rulla.

Idag har jag inga planer än. Ska försöka få tag på någon rolig att vara med. Annars har jag ju Pappa och Minnie som alltid ställer upp om jag lurar ut dem för att leva lite.. C:

NU TYCKER JAG ATT SOLEN SKA KOMMA FRAM LITE.
Shit vad sugen jag blev på jordgubbar nu... tror ni konsum har öppnat?
Jomen det borde de, hasta la vista

Italieeen.

Haha ser ni mitt iphoneskal? Jag har försökt hur länge som helst att få av fanskapet!
det GÅR bara inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0