tisdag 26 juni 2012

HEEEEEEJ!

Idag så vaknade jag av min rackarns familj.
Då smsade jag runt till lite kompisar men sedan ångrade jag mig, haha.
Istället åkte jag till gröna lund med pappa och minnie! wiiie!
...i spöregn dock men jag ska inte klaga! Åkte inte så mycket faktiskt, inte så kul att åka allt det roliga själv.. :(

Kom hem helt dyngsur och kall. Då var det tur att fredrik kom över och muntrade upp mig lite :)
Nu har han precis stuckit och jag har ätit middag. haha liiiiiite sent men vem bryr sig C:

Imorgon SKA jag in till stan. Jag bara ska det! Om det så blir det sista jag gör. Ska försöka få med mig någon som shoppingbuddie också.. Men alla är ju banne mig bortresta? :( Jaja det löser framtidens malin. ...shit vad töntigt det där lät Whatevah


Mina två slavar rullar köttbullar på golvet :D

GOOODMORGON SOLSTRÅLE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0